• Zet je privacy instelling op voetbal.nl app op zichtbaar!

22 jul 2021
  • Via de instellingen in het menu van de Voetbal.nl app kun je zelf je zichtbaarheid instellen voor de voetbal.nl app, maar ook voor de teampagina's op de website van VVR.

Momenteel zien wij dat toch veel leden helaas niet zichtbaar zijn op de teampagina. Dat is natuurlijk een beetje sonde. Deze dient minimaal op "beperkt" te staan voor onze website en voor de voetbal.nl app om deze zo goed mogelijk te laten functioneren!

Hieronder de uitleg voor (beginnende) leden:

Er zijn 3 mogelijkheden met betrekking tot jouw zichtbaarheid; normaal, beperkt en afgeschermd.

Standaard staat je profiel op afgeschermd en is daarmee alleen zichtbaar voor scheidsrechters en verenigingsofficials.

Bij normaal is je naam en foto zichtbaar, bij beperkt is alleen je naam zichtbaar en bij afgeschermd is je naam en foto niet zichtbaar.

Hoe kan ik mijn zichtbaarheid aanpassen?

1. Ga in de Voetbal.nl app naar het menu
    2. Ga naar algemeen - instellingen
    3. Ga naar mijn gegevens - mijn persoonsgegevens
    4. Ga naar zichtbaarheid en vink daar de optie normaal of beperkt aan

We hopen, dat een ieder zijn nivo op normaal of beperkt wil zetten, zodat we als club volop gebruik kunnen maken van de mogelijkheden. De keuze is echter aan het lid zelf of  aan de ouders bij leden onder de 16 jaar. Kan je geen zichtbaarheid aanpassen van jezelf of van je kinderen, dan staan je gegevens niet correct in de ledenadministratie van de vereniging.

Je kan het juiste email adres dan doorgeven aan

ledenadm@vvrijsbergen.nl

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Klik hier voor meer info van Voetbal.nl