• Om jonge spelers klaar te stomen voor onze vlaggenschip, speelt VVR dit mee aan een onderlinge competitie voor spelers <23. Samen met 11 andere clubs wordt gespeeld in 3 poules voor de winterstop waarna er een nieuwe indeling komt zodat de nr. 1 bijv. tegen elkaar gaan spelen en dus weer tegen andere teams de strijd wordt aangegaan. Er is een programma samen gesteld waarin tevens regels zijn opgenomen waaraan de clubs zich moeten houden. Een mooi initiatief met een mooie uitdaging.

Jonge spelers (JO 19/17) krijgen zo de gelegenheid om met spelers van VVR 1 en 2 samen te spelen en zo te kunnen wennen aan weerstand en de wijze van spelen zoals VVR 1 momenteel speelt. Voorwaarde is wel dat er potentie en de wil aanwezig moet zijn om uiteindelijk in VVR 1 te komen.

Speeldata:

13 oktober VVR – DSE (3e klas)

10 november WDS’19 (4e klas) - VVR

15 december FC Tilburg (2e klas) – VVR

Kom gerust kijken naar onze jonge talenten en steun ze in hun enthousiasme! De toekomst van VVR..!