• Vrijwilligerstaken

Ondanks een vaste groep van circa 200 enthousiaste vrijwilligers hebben we ook dit jaar wat extra handjes nodig om er een fantastisch voetbalseizoen van te gaan maken. Daarom willen we alle ouders/leden vragen om zich via de Voetbal app in te schrijven voor een vrijwilligerstaak. Scroll naar beneden voor meer informatie.

Met sportieve groet,
    VVR Vrijwillig Verplicht
  • Voetbal.nl is de app voor voetballend Nederland waarin alle informatie van zowel de KNVB als VVR straks wordt verspreidt. Denk hierbij aan wedstrijdprogramma’s, afgelastingen maar ook zaken zoals evenementen die door VVR worden georganiseerd.

Daarnaast komen de bovengenoemde vrijwilligersdiensten vanaf augustus beschikbaar in de Voetbal.nl app. Hierbij kan je je inschrijven op de dienst die jouw het meest aanspreekt i.c.m. de datum die voor jou uitkomt. Hierbij geldt dus: Hoe eerder je een dienst reserveert, des te meer heb je te kiezen. Zorg er dus voor dat je hier tijdig naar kijkt!

Voetbal.nl is te downloaden via de App Store en Google Play Store. Daarnaast kan je ook inloggen via computer of laptop via voetbal.nl. Om ook alle informatie vanuit VVR te ontvangen die voor jou als lid of je voetballend kind is het belangrijk om hetzelfde emailadres te gebruiken, waarmee je staat geregistreerd bij VVR. Dit kan worden nagevraagd bij de ledenadministratie via: ledenadmin@vvrijsbergen.nl.

Meer hulp nodig of vragen over Vrijwilligertaken: mail naar vrijwilliger@vvrijsbergen.nl

Lees meer over Voetbal.nl app en installatie

• Reglement Vrijwillig Verplicht

Klik op het PDF bestand om het protocol in te zien.

• Uitleg inschrijven vrijwilligerstaken