• STEUN VVR EN DOE MEE!

De VriendenLoterij een loterij zonder winstoogmerk zet zich in voor een sportieve en gezonde samenleving. Daarom steunt de Vriendenloterij goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Onze bekende vrienden helpen ons om onze doelstellingen aan een groter publiek kenbaar te maken, bijvoorbeeld via een TV optreden of door het organiseren van een Meet & Greet. Naast onze vaste goede doelen, kunnen deelnemers van de loterij ervoor kiezen om vriend te worden van hun eigen vereniging VVR (geoormerkt). De VriendenLoterij valt samen met de Nationale Postcode Loterij en de BankGiro Loterij onder de Holding Nationale Goede Doelen Loterijen N.V.

VVR verkoopt haar eigen VriendenLoterij-loten en creëren daarmee een eigen inkomstenbron. De landelijke bekendheid en prijzenpot van de VriendenLoterij, in combinatie met het goede doel, maakt het aantrekkelijk voor mensen om aan de loterij deel te nemen. Van elk verkocht lot is 50% van de lotprijs bestemd voor onze vereniging VVR.

Vriendenloterij website