• Sponsoracties voor leden

Beste VVR Leden, vrijwilligers, ouders en/of verzorgers,

Via deze communicatie willen wij als bestuur graag onze aanstaande samenwerking met verschillende organisaties bekend maken en daarnaast de mogelijkheid bieden om tijdelijke acties voor sponsoren te faciliteren.

Wij willen door deze samenwerking onze sportieve/sociale kant delen en deze samenwerkingsverbanden zorgen in sommige gevallen ook voor financiƫle ondersteuning van onze mooie voetbalvereniging.

Deze sponsoracties hebben een interactief karakter doordat bijvoorbeeld VVR mailing acties verspreid of bel acties zal uitvoeren om leden direct te benaderen waarbij natuurlijk discreet met de persoons gegevens wordt omgegaan.

Houdt deze pagina goed in de gaten zodat je geen actie mist want gedurende het jaar zullen er steeds nieuwe acties bij komen.

Bestuur VVR