• Geslaagd en zonovergoten jeugdtoernooi

21 jun 2022
  • Op 10,11 en 12 juni heeft het 49ste jeugdtoernooi plaatsgevonden bij VVR. Waar in Zundert alles in het teken stond van de aardbei, was in Rijsbergen een sportweekend aangebroken.
    Dit jaar mocht VVR weer teams uit heel Nederland verwelkomen, waarnaast de zuiderburen in grote getallen waren vertegenwoordigd. Zo was FC Ekeren het gehele weekend aanwezig en zij kwamen op zaterdagmiddag zelfs met een bus vol kinderen en fanatieke supporters.

Vorig jaar moesten we tijdens het toernooi nog rekening houden met de coronamaatregelen, maar gelukkig was dit jaar het sportpark voor iedereen geopend. De zorgde ervoor dat het gehele weekend jong en oud langs de lijn stond om in het zonnetje te genieten van een fanatiek potje voetbal.

De wedstrijden van vrijdag en zondag stonden onder leiding van onze clubscheidsrechters op wie we elkaar weer kunnen rekenen. Op zaterdag was het de beurt aan een grote groep vrijwilligers van de vereniging die zich als spelleider had aangeboden. Jong en oud zorgden ervoor dat alle wedstrijden weer sportief verliepen.
    Na de wedstrijden werden de bekers aan de winnaars uitgedeeld en mochten alle kinderen het sportpark verlaten met een heerlijke ijskoude versnapering. Bij de jongste jeugd draait het natuurlijk allerminst om de winst, maar om het plezier en zo kon elk kind een mooie medaille ophalen als aandenken.
    VVR kijkt terug op een geslaagd en zonovergoten toernooi en kijkt uit naar het jubileum jaar.

Het toernooi is alweer voorbij. Maar gelukkig hebben we de foto's nog.